READY TO GO

Trening był, jest i będzie dla mnie ważną częścia życia...bez niego nie umiem funkcjonować. Przygotawania typu zabranie wszystkich rzeczy-ubrań, ręcznika, butów nie zabiera mi dużo czasu, jest to chwila..zapewne z tego względu, iż często trenuje :) Szarości, które widzicie na zdjęciach przełamałam stanikiem, który uważam, że posiada bardzo fajny mix - mash kolorystyczny zielony-biały-czarny. Spodnie też są w dosyć niestandardowym odcieniu. Ja nazwałam go szum-em kolorów i  można go zestawić ciekawie z innymi kolorami- mamy tam 3 desenie. Szczerze to jak zobaczyłam te perełki pierwszy raz to pomyślałam, że możnaje wykorzystać nie tylko na trening.  






clothes: green and black bra/trousers --->  H&M, bag & blouse ---> NIKE

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba zestaw! Jestem szczęśliwą posiadaczką topu i zdecydowanie mogę powiedzieć, ze sprawdza się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten zestaw i byłam zachwycona kolorami, jednak straszna szkoda że po trzech praniach legginsy okazały się bardzo słabej jakości. mechacą się, kulkują.. stanik super, legginsy duży minus :(

    OdpowiedzUsuń