FREE DAY

Bardzo prosta historia. Wolny dzień w moim przypadku musi zahaczyć o kawę. Zapewne zauważyliście sami, że jest moim nieodłącznym elementem. Wygoda i komfort tego co noszę też jest dla mnie bardzo ważna, a tutaj jest po prostu piękny komplet. Granatowe spodnie połączyłam z oversiz-ową różową bluzą „FASTER” od MAMAPIKI i dodałam do tego buty Air Max-y, o cudownym zestawie kolorystycznym. Jednym słowem zapraszam do siebie. Ps. wieeeelkie podziękowania za dobre espresso lecą w kierunku ---> Bułkę przez Bibułkę  







clothes: blouse ---> MAMAPIKI, pants ---> Femi Pleasure, shoes ---> NIKE Air Max 1 (FOR PRO)


5 komentarzy:

  1. rewelacyjny zestaw. Bardzo podoba mi się bluza!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! ćwiczysz w air maxach? jaki jest komfort?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki :)
      ps. ja przeważnie używam Air Max-ów do "codziennego użytku" :)

      Usuń
    2. I bardzo dobrze że używasz ich jako obuwie na co dzień ponieważ te buty do biegania dobre były 20 lat temu :). Teraz jeśli miałbym polecić coś do biegania czy ćwiczeń to zdecydowanie coś innego z performance-owej kolekcji niż z heritage.
      PS: Bardzo fajne foty obserwujemy :) !

      Usuń