GOLD DRESS

Przedstawiam Wam moją pierwszą stylizację w czapce, a ostrzegam, że jest to jest dopiero początek. Jak widzicie jest sexy-sportowo. Czapkę wyszukałam w Life/Stab-ie, który dla mnie jak na razie jest skarbnica niebanalnych czapek i bluz, a czarna klasyczna kurtka od The Hive Clothing wydała mi się ciekawa przez swój boczny suwak na ramieniu. Na sam koniec zostawiłam sukienkę, która jak sami widzicie gra pierwsze skrzypce. Przez swoje geometryczne wzory jest konikiem nie tylko na trening (przypomnę, iż jest ona z kolekcji H&M GO GOLD), ale również można dzięki niej zabłyszczeć na imprezie. Czułam się w niej mega lekko, sexy i najważniejsze wygodnie, czyli to co tygryski  lubią najbardziej.







clothes: dress ---> H&M, jacket ---> The Hive Clothing, hat ---> Life/Stab (jacket&hat available in Asphalt Bikes)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz