WHITE TREASURE

Biały skarb jak ją nazwałam. Jest tak długa, że można ją śmiało potraktować jako sukienkę :) czy też tunikę do czarnych legginsów :) Jak to u mnie się przyjęło, musi być domieszka #sportystyle zatem na górę założyłam czarny Originals, a na dole zapodałam ZX850. Mimo, że całość jest w klasycznych kolorach duży napis MLF, czarne świecące legginsy jak i niebieskie akcenty w ZX-ach zrobiły z tej stylizacji wersję imprezową jak i wersje, gdzie w wolny dzień można spokojnie poszaleć na zakupach czy spotkać się ze znajomymi.:) 












clothes: black bra ---> H&M, longsleeve ---> MULHOLLAND LIFE, leggings ---> HONKAHONKA, cap ---> Adidas Originals, shoes ---> Adidas Originals (ZX850)

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

1 komentarz:

  1. No cóż ja mogę napisać - stylizacja pierwsza klasa! Tunika boska, butki też. No i masz niesamowicie zgrabne nogi :-)

    OdpowiedzUsuń