IT'S MY TIME

#MYPEOPLE ten look jest „trochę” na przekór. Z jednej strony grzecznie jem musli, a póżniej pokazuje pazurki. Proszę mi uwierzyć, ale inaczej nie umiałam. Jak zobaczyłam ten kostium to wiedziałam, że musi być sportowo i sexi...cel zrobiony - Runfashion zadowolona. Natomiast „w parterze” główną rolę odegrały Nike Roshe Run Mid, które swoim black&white były perfecccto do tego zestawu. Więcej nie napisze jak - miłego oglądania i #peace4everyone.







clothes: suit&bra---> H&M, shoes --->Nike (Roshe Run Mid)


11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia- ostatnie to moje ulubione!! rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aga, dzięki bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fantastyczną figurę!
    Ten kostium jest z H&m czy coś źle przeczytałam? Szukam jakiegoś nowego, a ten, który masz na sobie, bardzo fajnie wygląda (mam nadzieję, że fajnie wygląda nie tylko dlatego, że Ty masz go na sobie ;-) )

    OdpowiedzUsuń
  4. moja droga :) tak on jest z h&m tak jak w opisie :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm, w takim razie muszę się tam wybrać :-) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaa! Uwielbiam Twojego bloga! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te buty! Niestety nigdzie nie mogę znaleźć mid'ów, gdzie je kupiłaś? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm jedynie online, na allegro, nie ma ich już z tego co wiem w żadnych sklepie stacjonarnym...:(

      Usuń